سفر اجرا شده گندم بریان مهرماه سال ۱۴۰۰

شناسنامه سفر

این سفر به همراه ۱۸ بیابانگرد از شهرهای بندرعباس، شیراز، کرمان، گیلان و تهران و ۱۱ نفر از اعضای تیم سارلوت به مدت زمان ۳ روز و ۲ شب کمپ در دل بیابان جهانی لوت اجرا شد.

تجربه حدود ۴۰ کیلومتر پیاده روی با کاروان شتر و بازدید از جاذبه‌هایی چون نبکاها، کلوت‌ها، تپه های دلفینی، رودشور، دشت عقیق و تخت گندم بریان از لذت بخش ترین قسمت‌های این سفر بود همچنین اجرای موسیقی زنده، شب نشینی دور آتش و عکاسی سفر ما را نیز خاطره انگیز تر کرد.

خدمات این سفر شامل: ۴ دستگاه ماشین پشتیبان، ۴ نفر شتر با ساربان، دو نفر لیدر تخصصی، عکاس و مستند ساز، موسیقی زنده، آشپز و نیروی کمکی، تمامی وعده‌های غذایی و میان وعده به همراه تنقلات و سایر امکانات رفاهی برای استراحت روز و شب بود.

گالری سفر

نظرات همسفران

سهیلا حجازیان
سهیلا حجازیان
Read More
نقاط قوت این سفر: میز پذیرایی بعد از پیاده روی روزانه( هندوووانه ) لیدر پشتیبانی ساربان رودشور خود خود خود گندم بریان
مرضیه بیگم حجازیان
مرضیه بیگم حجازیان
Read More
همه چی و همه چی عالی بود مگه از این بهتر هم داااریم
علی اکبر جاهدی پاریزی
علی اکبر جاهدی پاریزی
Read More
بسیار خاطره انگیز و جاودانه بود، جوری برنامه ریزی شده بود که کمترین اسیب به محیط زیست برسه و جز رد پا چیزی از حضور ما نمونه تو طبیعت
حسين مخبري
حسين مخبري
Read More
خوب بود، پشتيباني و زمان بندي خوب
مهسا مهرابیان
مهسا مهرابیان
Read More
سفری بی نقص ، عالی ،با برنامه ای دقیق و حساب شده تمام اعضا تیم سارلوت مهربان ، با شخصیت، عاشق ، کاربلد و محترم وظیفه شناس بودند.
نيلوفر اكبرزاده
نيلوفر اكبرزاده
Read More
يكي از فوق العاده ترين جايي كه تو زندگيم ديدم لوت عزيز بود...با بهترين هم سفرها...٣روز در كنارتون عالي بود ممنون از گروه سارلوت عزيز بابت همه زحمت هاشون...به اميد ديدار ♥️
Previous
Next