سفر اجرا شده گندم بریان ۱۹ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰

شناسنامه سفر

این سفر به همراه ۱۴ بیابانگرد از شهرهای تهران و همدان و  ۱۱ نفر از اعضای تیم سارلوت به مدت زمان ۳ روز و ۲ شب کمپ در دل بیابان جهانی لوت  و یک روز بازدید از جاذبه‌های تاریخی شهر شهداد، باغ شاهزاده ماهان و قنات گوهر ریز جوپار اجرا شد.

تجربه حدود ۴۰ کیلومتر پیاده روی با کاروان شتر و بازدید از جاذبه‌هایی چون نبکاها، کلوت‌ها، تپه های دلفینی، رودشور، دشت عقیق و تخت گندم بریان از لذت بخش ترین قسمت‌های این سفر بود همچنین اجرای موسیقی زنده، شب نشینی دور آتش و عکاسی سفر ما را نیز خاطره انگیز تر کرد.

خدمات این سفر شامل: ۴ دستگاه ماشین پشتیبان، ۴ نفر شتر با ساربان، دو نفر لیدر تخصصی، عکاس و مستند ساز، موسیقی زنده، آشپز و نیروی کمکی، تمامی وعده‌های غذایی و میان وعده به همراه تنقلات و سایر امکانات رفاهی برای استراحت روز و شب بود.

گالری سفر

نظرات همسفران

رويا اسماعيلي
رويا اسماعيلي
Read More
عشق و علاقه برگزارکنندگان اين سفر و همينطور احساس امنيتي که به واسطه اطلاعات و مهارت برگزارکنندگان که در مسافر ايجاد مي کرد.
هومن جمیلی
هومن جمیلی
Read More
عشق و علاقه برگزارکنندگان اين سفر و همينطور احساس امنيتي که به واسطه اطلاعات و مهارت برگزارکنندگان که در مسافر ايجاد مي کرد. تیم اجرایی قوی.بی نظیر بودن اعضای تیم
سعیده صدری راد
سعیده صدری راد
Read More
اینقدر کار کامل بود و همه جوانب امر سنجیده شده بود که جای هیچ نظر و پیشنهادی برای بهتر شدن نگداشتند.ی کار تیمی فوق العاده قوی ، همه چیز برنامه ریزی شده و عالی بود . تمام خدماتی که گفته شده بود ، ارائه شده با بالاترین کیفیت و از چیزی که تصور می کردم خیلی خیلی بهتر بود . دو مدیر قوی شهداد و شراره عزیز و تیم عالیه که درست کردند ، یک تیم کار بلد ، فعال و درعین حال متین و صبور
Previous
Next